29
сентябрь
2021
«Жасөспірімдер өміріндегі буллинг, кибербуллинг пен қорқыту» «Мектептегі буллинг» туралы сауалнама
«Еңбек ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №22 орта мектеп» КММ 5 – 9 сыныптар арасында жүргізілген «Жасөспірімдер өміріндегі буллинг, кибербуллинг пен қорқыту», «Мектептегі буллинг» туралы сауалнаманың қорытындысы
Мерзімі: 29.09.2021 ж
Зерттеудің мақсаты: жасөспірімдер өміріндегі буллинг, кибербуллинг пен қорқыту, мектептегі буллингті анықтау және алдын алу
Зерттеуге қатысқан кластар: 5-9 сынып оқушылары (12 сынып қатысты)
Зерттеуге қатысқан оқушы саны: 212 оқушы
Зерттеудің түрі: сауалнама
Зерттеуді жүргізуші мектеп психологы Н.Қанғабылова
Ескерту: Сауалнама жасырын түрде алынды, оқушыларға ешқандай қысым, қорқыныш көрсетілген жоқ.
Зерттеудің барысы:
№22 орта мектебінің 5-9 сынып оқушыларының арасында жасөспірімдер өміріндегі буллинг, кибербуллинг пен қорқыту, мектептегі буллингті анықтауға және алдын алуға
байланысты 7 сұрақтан тұратын сауалнама парағы таратылып берілді. Әр оқушыға сауалнаманы мұқият оқып, сұрақтарға жауап беру тапсырылды. Сауалнама жасырын түрде жүргізілді.
Зерттеудің нәтижесінде:
Жасөспірімдер өміріндегі буллинг, кибербуллинг пен қорқыту, мектептегі буллингті анықтауға және алдын алуға байланысты 7 сұрақтан тұратын сауалнамаға 5-9 сыныптардан 212 оқушы қамтылды, оқушылардың буллинг, кибербуллинг туралы түсініктері тексерілді. Сауалнама нәтижесі бойынша оқушылардың жауаптары сараланып нәтижесі шығарылды. Мектеп бойынша оқушылар тарапынан буллингке, кибербуллингке ұшыраған оқушылар анықталмады.
Ұсыныс: Мектеп оқушылары арасында буллинг, кибербуллингтің алдын алу мақсатында түсіндірме жұмыстарын жүргізу. Оқушылар арасындағы психологиялық ахуалды бақылауда ұстау.
Психолог:............................
Мерзімі: 29.09.2021 ж
Зерттеудің мақсаты: жасөспірімдер өміріндегі буллинг, кибербуллинг пен қорқыту, мектептегі буллингті анықтау және алдын алу
Зерттеуге қатысқан кластар: 5-9 сынып оқушылары (12 сынып қатысты)
Зерттеуге қатысқан оқушы саны: 212 оқушы
Зерттеудің түрі: сауалнама
Зерттеуді жүргізуші мектеп психологы Н.Қанғабылова
Ескерту: Сауалнама жасырын түрде алынды, оқушыларға ешқандай қысым, қорқыныш көрсетілген жоқ.
Зерттеудің барысы:
№22 орта мектебінің 5-9 сынып оқушыларының арасында жасөспірімдер өміріндегі буллинг, кибербуллинг пен қорқыту, мектептегі буллингті анықтауға және алдын алуға
байланысты 7 сұрақтан тұратын сауалнама парағы таратылып берілді. Әр оқушыға сауалнаманы мұқият оқып, сұрақтарға жауап беру тапсырылды. Сауалнама жасырын түрде жүргізілді.
Зерттеудің нәтижесінде:
сыныбы | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
бала саны | 55 | 54 | 46 | 32 | 25 | 212 |
сұрақ мазмұны | 5а | 5ә | 5б | 6а | 6ә | 6б | 7а | 7ә | 7б | 8а | 8ә | 9а | барлығы | |
1 | Буллинг деген не? | |||||||||||||
1. а | адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу | 14 | 10 | 4 | 8 | 11 | 12 | 13 | 9 | 4 | 13 | 15 | 16 | 129 |
б | оның ақшасын, не басқа заттарын тартып алу, оларды бүлдіру | 2 | 2 | 11 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 1 | 6 | 35 |
с | оны елемеу немесе жекелету | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 15 |
д | ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 13 |
ж | қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту | 1 | 1 | 0 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 20 |
2 | Сіз буллингке тап болдыңыз ба? | |||||||||||||
2 иә | Иә | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
жоқ | Жоқ | 20 | 16 | 19 | 17 | 19 | 18 | 16 | 16 | 14 | 15 | 17 | 25 | 212 |
3 | Егер тап болсаңыз кімнен көмек сұрайсыз? | |||||||||||||
3а | мектеп әкімшілігінен | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 | 9 | 21 |
ә | Құқық қорғау органдарынан | 0 | 2 | 3 | 4 | 1 | 1 | 1 | 6 | 2 | 0 | 4 | 0 | 24 |
б | Мектеп психологынан | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 6 |
в | Мектеп инспекторынан | 1 | 4 | 8 | 2 | 2 | 1 | 0 | 5 | 0 | 1 | 0 | 11 | 35 |
г | Ата -анамнан | 10 | 3 | 3 | 10 | 9 | 13 | 10 | 2 | 4 | 9 | 6 | 1 | 80 |
д | Достарымнан | 5 | 3 | 1 | 0 | 4 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 20 |
е | Өзім шешем | 0 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 4 | 14 | 3 | 3 | 3 | 0 | 38 |
4 | Кибербуллинг деген не? | |||||||||||||
4а | әлеуметтік желіде қорқыту | 19 | 15 | 16 | 17 | 18 | 17 | 16 | 14 | 10 | 15 | 14 | 21 | 192 |
б | мектепте | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 2 | 4 | 15 |
с | үйде | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 5 |
5 | Интернетте сізді қудалаған кездер болды ма? | |||||||||||||
5иә | иә | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
жоқ | жоқ | 20 | 16 | 19 | 17 | 19 | 18 | 16 | 16 | 14 | 15 | 17 | 25 | 212 |
6 | Желіде біреуді қорладыңыз ба? | |||||||||||||
6иә | иә | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
жоқ | жоқ | 20 | 16 | 19 | 17 | 19 | 18 | 16 | 16 | 14 | 15 | 17 | 25 | 212 |
7 | Сіздің ойыңызша сіздің құрдастарыңыз неліктен кибербұзушылық жасайды? | |||||||||||||
7а | Мазақтау үшін | 6 | 2 | 6 | 6 | 9 | 0 | 6 | 12 | 1 | 1 | 2 | 1 | 52 |
б | Кек алу үшін | 1 | 1 | 8 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 0 | 29 |
с | Құрдастарым кибербұзушылық жасамайды | 13 | 13 | 5 | 9 | 8 | 16 | 8 | 2 | 9 | 12 | 12 | 24 | 131 |
Ұсыныс: Мектеп оқушылары арасында буллинг, кибербуллингтің алдын алу мақсатында түсіндірме жұмыстарын жүргізу. Оқушылар арасындағы психологиялық ахуалды бақылауда ұстау.
Психолог:............................