Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспары 2021 - 2022 оқу жылы » №22 орта мектеп. Талдықорған
Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі
мемлекеттік мекемесінің
"Еңбек ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №22 орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7282) 40-14-54
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспары 2021 - 2022 оқу жылы
01
сентябрь
2021

Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспары 2021 - 2022 оқу жылы

       
 
 

Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Психологиялық қызметтің міндеттері:

1)білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;

2)білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;

3)білім алушыларды психологиялық – педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;

4)психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;

5)психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;

6)білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;

7)психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;

Психологиялық қызмет көрсетудің  бағыттары      
 
1.Мектептің білім беру ортасында балалардың оқу, тәрбие және даму үдерістеріне кеңес беру және ақпараттық психологиялық қолдау көрсету;        
 2.Білім алушыларды психологиялық диагностикалау; 
 3.Білім алушылардың жеке даму деңгейін түзету жұмыстарын жүргізу арқылы арттыру;          
 4.Психологиялық бағытындағы   семинар-тренингтер өткізу арқылы   педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру;    
 5.Білім алушылардың ата-аналарына  оқушының тұлғалық, зияткерлік, эмоционалды-жігерлік, шығармашылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту бойынша жүргізілген жұмыстары бойынша ақпарат беріп отыру;


№ р/с

Іс - шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік  нысаны

І. ДИАГНОСТИКАЛАУ

1

1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуі

Керн-Йерасек әдістемесі

1-сынып

Қыркүйек

Қазан


Педагогикалық кеңес, анықтама

2

5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу ерекшеліктерін, оқу мотивациясын кешенді зерттеу

Н.Г.Лусканованың «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» сауалнамасы. Пәндерге қызығушылығын анықтау «Түймедақ» әдістемесі

5-сынып

Қазан 


Педагогикалық кеңес, анықтама

3

Бопсалау және зорлық- зомбылықты анықтауға арналған сауалнама

Жасырын әлеуметтік сауалнама

5-11 сынып

жоспарға сай


Қалалық білім бөліміне есеп

4

Іс-әрекетті зерделеу жұмыстары

Деректер көзін жинау 

«TALIS» сауалнамасы

Оқушы, ата-ана, мұғалім

Қазан 


Зерттеу тобының отырысы

5

Тұлғаның қабілетіне сай мамандық түріне бейімділігін анықтау

Жоспар бойынша Дж.Голландтың мамандық анықтауға арналған тесті, мамандық түріне бейімділігін анықтауға  арналған әдістеме

9 сынып

Қараша


хаттама

6

Тұлғаның психологиялық күйін анықтау

«Тұлғаның психологиялық күйін диагностикалау» Г.Айзенк

7-11 сынып

Қараша


хаттама

7

Үйден оқытылатын оқушының эмоционалдық күйін анықтау

жаттығулар



Үйден оқытылатын оқушылар

Жыл бойы


анықтама

8

Зейін үрдісін диагностикалау

Бурдон тесті арқылы зейіннің тұрақтылығын және таңдамалылығын анықтау

2-3 сынып

Желтоқсан


хаттама

9

«Тәуекел топқа» бейім оқушылармен жұмыс

1)«Ағаш» проективті әдістемесі (Д.Лампен, Л.Пономеренко бейімделуінде) 2)Ч.Д.Спилберг және Ю.Л.Ханиннің «Реактивті және тұлға мазасыздық деңгейін анықтау» әдістемесі

5-11 сынып

Желтоқсан


Қалалық білім бөліміне есеп

10

Мұғалімнің психо-педагогикалық портреті

диагностика

Пед.ұжым

желтоқсан


хаттама

11

Зейін үрдісін диагностикалау

Мюнстенберг әдістемесі арқылы зейіннің тұрақтылығы мен таңдамалылығын анықтау

4-сынып

Қаңтар


хаттама

12

Баланың есте сақтау қабілетін диагностикалау

«10 сөзді жаттау» әдістемесі (А.Р.Лурия)

2-4 сынып

Қаңтар


хаттама

13

Сыныптың әлеуметтік статусын анықтау

Дж.Морено «Социометрия» әдісі

10-сынып

Қаңтар


Сынып жетекшілер отырысы

14

Ойлау процесінің даму деңгейін анықтау және дамыту

«Не артық?» әдістемесі

3-4 сынып

Ақпан


хаттама

15

5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу ерекшеліктерін, оқу мотивациясын кешенді зерттеу

Н.Г.Лусканованың «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» сауалнамасы. Пәндерге қызығушылығын анықтау «Түймедақ» әдістемесі

5-сынып

Наурыз


Пед.кеңес

16

1-сынып оқушыларының мектепке бейімделуі

Керн-Йерасек әдістемесі

1-сынып

Наурыз


Педагогикалық кеңес, анықтама

ІІ. ТҮЗЕТУ – ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ

17

1-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған «Көңілді күн!» тренингі


1 сынып

қазан


Тренинг 

анықтамасы

18

«Мен ғажайыппын»

жас және жаңадан келген ұстаздармен тренинг

Психологиялық тренинг

Жас және жаңадан келген ұстаздар

қазан


Тренинг анықтамасы

19

Тренинг «Сәтті адаптация»

5-сынып оқушыларымен жүргізілген диагностика бойынша түзету жұмыстарын ұйымдастыру

5-сынып оқушыларына орта буында (орта мектепте) оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психо-педагогикалық қолдау көрсету

5-сынып

Қараша


анықтама

20

Тренинг  «Зорлық-зомбылыққа жол жоқ» 

Зорлық-зомбылықтың алдын алуға тренинг-жаттығулар

5-8 сынып 

қараша


анықтама

21

Тұлға бойындағы мектепке мазасыздық деңгейін төмендетуге бағытталған тренинг-жаттығулар

Тұлға бойындағы мектепке мазасыздық деңгейін төмендетуге бағытталған

5-8 сынып

қараша


анықтама

22

ПМПК есебінде тұрған оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары

Тренинг-жаттығулар, дәрістер

Инклюзивті білім берудегі оқушылар

жыл бойы



23

Сәтсіз отбасында тәрбиеленуші оқушыларға қолдау көрсету, өмірге бейімділік жағдайына тәрбиелеу

Бақылау, ойын жаттығулар арқылы түзете-дамыту, ағартушылық жұмыстар жүргізу

Сәтсіз отбасында тәрбиеленуші оқушылар

жыл бойы


анықтама

24

Тренинг «Біз біргеміз-берік іргеміз!»

Топтан оқшауланған оқушылардың қарым-қатынасын нығайту

10 сынып

Желтоқсан


анықтама

25

Мемлекеттік емтихан тапсыратын оқушылармен жұмыс

Мемлекеттік емтихан кезіндегі қыйындықтардың алдын алу және қолдау

11-сынып

Жыл бойы


анықтама

26

Кәсіби бағдар беру

Оқушылардың мамандықтар туралы көзқарасын қалыптастыру, алда мамандық таңдауда дұрыс бағдар беру

9-сынып

Жыл бойы


анықтама

III. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ

27

Интернетке тәуелділіктің алдын-алу «Желідегі балалардың қауіпсіз мінез-құлқы»

Ата-аналарды психологиялық сүйемелдеу, қолдау

Ата-аналар

қыркүйек


анықтама

28

«Психикалық денсаулық», «Тәуелділік: интернет ойындар тақырыбында» 

түсіндірме жұмыстар

Интернетке, компьютерлік ойындарға деген тәуелділіктің алдын алу

5-11 сынып

Қазан


анықтама

29

«Кибербуллинг. Кибербуллингтің алдын алу»

Ауто-деструктивті мінез құлықтың алдын- алу

7-11 сынып

қазан


анықтама

30

 Ата-аналар жиналысы (тақырыптар бойынша)

жиналыс

Ата-аналар

Сұраныс бойынша


хаттама

31

Менің өмірім менің қолымда

Тренинг жаттығулар

9 сынып

Қараша


анықтама

32

«Бірінші сыныптың бейімделуі»

Психолог

Пед.ұжым

Қараша


анықтама

33

«Бесінші сыныптың бейімделуі»

Психолог

Пед.ұжым

Қараша


анықтама

34

«Қыз бала ұлттың ұяты – халықтың шырайы»

баяндама

8-11 сынып

жоспарға сай


анықтама

35

«Балаларымызды қорғайық» 

Балалардың интернетке тәуелділіктен алдын- алу

Ата-аналар

Қараша


анықтама

36

«Өмір дөңгелегі» әдістемесі, әңгімелесу

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу

7-11 сынып

наурыз


анықтама

37

«Кикілжің денсаулыққа әсері...» психологиялық сағат

Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу

5 – 11 сынып

сәуір


анықтама

38

Тағдырың кілті өз қолыңда

Пікір-талас

9-11 сынып

мамыр


анықтама


39

Оқушылар арасында келеңсіз сайттарға мониторинг жүргізу

Психолог, сынып жетекшілер

оқушылар

Ай сайын


 мониторинг

40

«Өкпе, реніш оларды білдіру жолдары» тақырыбында сынып жетекшілермен отырыс

Отырыс баяндама, тернинг жаттығулар

Сынып жетекшілер

Жоспарға сай


анықтама

IV. КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ

41

5 сынып оқушылары орта буынға бейімделуіне байланысты кеңес беру


Кеңес беру

5 сынып

(сынып жетекші, пән мұғалімдері)

Қыркүйек


Кеңес беру

42

 Іс-әрекетті зерделеу

Зерттеу іс-әрекеті бойынша «А,Б,С» деңгейіндегі оқушының сұраныстарына психологиялық кеңес беру

Зерделенетін сыныптар

қажеттілік бойынша



43

1-сынып және 5-сынып оқушыларының оқуға бейімделуі бойынша ұсыныстар беру 

1-сынып және 5-сынып оқушыларының бейімделуі бойынша кеңес

Ата-аналар

Қазан


Кеңес беру

44

Жас мамандарға жаңа ортаға бейімделуге байланысты ұсыныстар, жаднама беру

психологиялық кеңес, қолдау

Жас мамандар

Қазан-желтоқсан


Кеңес беру

45

Оқушыларға жеке кеңес беру

Кеңес беру

1-11 сыныптар

Жыл бойы


Кеңес беру

46

 «Эмоционалдық күйіп қалу синдромының алдын алу» 

Педагогтердің психикалық денсаулықтарын қолдау, кеңестер беру

Пед.ұжым

қараша


анықтама

47

Педагогтерге жеткіншектерді тәрбиелеудегі және оқудағы маңызды сұрақтар бойынша кеңес беру

Кеңес беру

Мұғалімдер

Жыл бойы


 Кеңес беру

48

Ата-аналарға балаларының психологиялық ахуалы бойынша кеңес беру

Әңгімелесу, кеңес беру

Ата-аналар

Жыл бойы


 Кеңес беру

49

«Бала жақсы оқу үшін қалай көмектесу керек?»

Кеңес беру

Ата-аналар

Наурыз


 Кеңес беру

50

Суицидалды мінез-құлықтың және жыныстық тиіспеушілікке қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтың алдын алу жолдары

Түсіндірме жұмыстар, кеңес беру

Пед.ұжым

Наурыз


Кеңес беру

51

Мұғалімдерге психологиялық кеңес беру

Кеңес беру

Пед.ұжым

Жыл бойы


Кеңес беру

52

Мектеп бітірушілерге, ата-аналарға кеңес беру

Кеңес беру

11-сынып,

 ата-аналар

Мамыр


Кеңес беру

V.  ҰЙЫМДАСТЫРУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

53

9,11 сынып оқушыларымен жұмыс

Онлайн-вебинар

Оқу орындарына саяхат 

«Ашық есік күні»

9,11 сынып оқушылары

Жыл бойы

Жоспарға сай


54

«Суицид ауруы; шығу белгілері, емдеу жолдары» тақырыбында арнайы мамандар: психолог, тәрбие ісінің меңгерушісі, әлеуметтік педагог пен мектеп инспекторы және сынып жетекшілер арасында отырыс ұйымдастыру

Адам өміріне қауіп төндіретін іс-әрекеттің алдын алу бойынша жүргізілетін жұмыс

5-11 сынып

Тоқсан сайын

ДТІЖО бірлесе


55

9 сынып оқушыларымен жұмыс

«Мамандық тандаудың өмірлік маңызы» әртүрлі мамандық иелерімен кездесу ұйымдастыру


9 сынып

Қаңтар

Видео көрсету, кері байланыс


56

Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу жұмыстары

Қалалық емхананың әйелдер дәрігерімен кездесу ұйымдастыру

7-11 сынып

Ақпан


анықтама

57

Әдістемелік құжаттарды реттеу және толықтыру

Құжаттармен жұмыс


Жыл бойы


Құжаттармен жұмыс

58

Тақырыптық бұрыш, психолог бұрышын безендіру

Құжаттармен жұмыс


Жыл бойы



59

«Қауіпті топ», үлгермеуші оқушылар, қабілетті оқушыларға арналған жадынамалар әзірлеу (сұраныс бойынша)

Құжаттармен жұмыс


Жыл бойы


жаднама

VІ. ЖЫЛ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ТУРАЛЫ ТАЛДАМАЛЫҚ ЕСЕПТЕР  

60

2021- 2022 оқу жылы бойынша психологиялық қызмет  есебі

Жылдық есеп


мамыр


Анықтама

61

Суицидалды мінез-құлықтың және жыныстық тиіспеушілікке қарсы қылмыстық құқық бұзушылықтың алдын алуға жүргізілген жұмыстардың есебі

Жылдық есеп


мамыр


Анықтама